מוצרי ואביזרי היגיינה לבתי חולים ומרפאות

בריאות מתחילה בהיגיינה. חשוב מאוד לשמור על היגיינה אישית בשביל לשמור על בריאות תקינה. מקומות כמו בתי חולים ומרפאות הן גן עדן שלם לבקטריות. חיידקים רבים מתרבים במקומות כאלו מאחר והמקום מארח בעיקר חולים. חברת אוקיינוס מציעה מגוון גדול של מוצרים ואביזרי היגיינה במחירים נוחים וצוות מקצועי לכל שאלה וייעוץ.

מוצרים ואביזרי היגיינה לבתי חולים ומרפאות

חברת אוקיינוס היא חברה המתמחה בתחום הניקיון וההיגיינה. בחנות הגדולה אפשר למצוא אין ספור מוצרי היגיינה יעילים, חומרי ניקוי, אביזרים משלמים ומוצרי חשמל מתאימים. המקום מספק גם את כל מוצרי החד פעמי כמו כוסות, צלחות, סכו״ם ומפות.

אביזרי ניקיון רבים כמו דליים, מגבים, מטאטאים, סמרטוטי רצפה, פחים, מאפרות פנים וחוץ ועוד. מוצרי נייר – טואלט, נייר מגבת, צץ רץ וכ״ו. מוצרי היגיינה אישית כמו סבונים, מתקני בישום אויר ונטרול ריחות, מתקני סבון נוזלי, מתקני ייבוש לידיים ולשיער. בנוסף, אנחנו מציעים לוקרים ומחיצות מודולריות בהתאמה אישית.

אוקיינוס – עולם שלם של ניקיון

הצוות המקצועי והאמין שלנו עומד לשירותכם. צוות בעל ניסיון של 10 שנות ייעוץ והכוונה, כך שהם ידעו מה בדיוק מתאים לעסק הספציפי שלכם. שירות מיוחד של נטרול ובישום חללים גדולים ניתן על ידי הצוות שלנו בהתאם לגודל החלל, אופי המקום וטעמכם האישי.

באוקיינוס ניתן למצוא מבחר ענק של מוצרים אך רק את הטובים והאיכותיים ביותר. מוצרים באיכות גבוהה עם תווי תקן המיועדים לשימוש בבתי עסק שונים. החומרים האיכותיים והשירות האמין והמקצועי שלנו הוביל אותנו למתן שירות לבתי מלון מוכרים, בתי חולים ועוד. השאירו פרטים בדף צור קשר ואנחנו נשמח להגיע לעסק שלכם עם כל האפשרויות העומדים לרשותכם.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך


לשאלות ופרטים נוספים צרו איתנו קשר