מוצרי ואביזרי היגיינה לקאנטרי ובריכות שחייה

מקומות כמו קאנטרי ובריכות שחייה הם מקומות המארחים לקוחות מרובים בכל יום עבודה שלם או סוף שבוע. במיוחד בחודשי הקיץ החמים. מקלחות וחדרי שירותים משותפים הם מקום היכול לעורר התפרצות של חיידקים ולכן חשוב לשמור על ניקיון וההיגיינה של המקום. באוקיינוס תמצאו את כל המוצרים והאביזרים שיעזרו לכם ויקלו עליכם לשמור על ניקיון רציף.

מוצרי ואביזרי היגיינה לקאנטרי ובריכות שחייה

כאשר ברשותכם עסק כמו קאנטרי או בריכות שחייה, אתם מארחים בכל יום עבודה רגיל שלכם מאות לקוחות ובמיוחד בסופי השבוע. דעת הלקוחות עליכם היא בראש ובראשונה לאחר מבחן השירותים. כאשר הם ימצאו בתי שירותים ומקלחות נקיים ומבושמים כבר דעתם עליכם תהיה חיובית והם תמיד ישמחו לחזור להתארח אצלכם בעסק.

חברת אוקיינוס המתמחה בתחום ההיגיינה והניקיון, היא מקום גדול אחד בו תוכלו למצוא אין ספור מוצרים ואביזרי היגיינה אישית, חומרי ניקיון כללי ופתרונות נטרול ריחות. תוכלו למצוא מגוון ענק של מוצרי ניקיון, אביזרים נלווים כמו דליי שטיפה, פחים, מטאטים, מגבים, מאפרות סמרטוטים ועוד. עולם שלם של חד פעמי כמו כוסות, צלחות, סכו״ם, שקיות אשפה בכל הגדלים, מתקני סבונים למיניהם וגם מייבשי ידיים ושיער.

אוקיינוס – שירות של צוות מקצועי עומד לשירותכם

אוקיינוס היא חברה עם צוות אמין בעלת ניסיון של 10 שנים. אנחנו יודעים שעסק היגייני הוא לא רק מקום נקי, אלא גם מקום בריא. אנחנו מספקים שלל מוצרים ואביזרים אך גם ייעוץ ושירות בהתאמה אישית לעסק שלכם – בעסק שלכם! שירות של נטרול ריחות לבישום חללים גדולים יינתן בהתאם לדרישתכם והכל בהתאם לעסק, אופיו וטעמכם האישי. צרו אתנו קשר בהקדם ונספר לכם על עולם שלם של ניקיון.

מוצרים נוספים שיכולים לעניין אותך


לשאלות ופרטים נוספים צרו איתנו קשר